doĸнdαr ĸнooɴdeye ĸнodα
doĸнdαr ĸнooɴdeye ĸнodα
тαĸe ιт eαѕy :)
About
Categories
Tags
Archive
Links
Posts
Codes
ɴo oɴe cαɴ вeαт мe

  • نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 34
    بازدید دیروز : 14
    بازدید هفته : 81
    بازدید ماه : 76
    بازدید کل : 23949
    تعداد مطالب : 78
    تعداد نظرات : 169
    تعداد آنلاین : 1



    20:38 , شنبه 21 تير 1393 , doĸнdαr ĸнooɴde

    خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم

    پارسال این موقع ها اینجا میومدم :(

    دلم تنگ شده

    واسه همه ی دوستای قدیمیم

    هنوزم اینجارو خیلی دوست دارم خیلی

    از این ب بعد بعضی وقتا اینجام میام

    نزدیک اذانه :)

    خدایا شکرت :) بابت همه چی ... دوست دارم !

    .

    .

    .

    .

    راستی لوکس بلاگ خیلی عوض شده خیلی !



    نظرات شما عزیزان:

    nazir
    ساعت12:30---25 مهر 1392
    سلام....

    بیا بهم بسر سه تا آپ درس کردم...

    منتظرررررررررررررما××

    فعلا...زت زیاد


    نگین
    ساعت18:01---14 مهر 1392
    به اندازه ی تمام سه نقطه های دنیا با تو حرف داشتم
    اما
    نقطه.


    nazir
    ساعت21:05---13 مهر 1392
    آپــــــــــــــــــــم....

    لاریسا
    ساعت18:25---23 مرداد 1392
    سلاااام خبری ازت نیست
    من آپــــــــم


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه: